Powered By Blogger

вторник, 5 февруари 2013 г.

                             Макара игленица 1

     Много ми стана интересно предизвикателството за невидимите ни помощници.Имах под ръка макара на която свърши конеца, но аз не я бях изхвърлила и ето, че дойде и нейното време за претворяване и на практика втори живот. Две кръгчета от тези за почистване на грим, малко памук, парче рипсено кадифе ,много търпение и шиене на ръка.


 Парченце от подплата за спортни облекла играе ролята на  вид дантела, едно цветче от рязана бродерия и тъй като е със синя средичка подбах  няколко сини маниста и едно пластмасово цветче от скъсана гривничка , топлийки с цветни главички все пак да стане ясно,че е игленица.


 Днес ми хрумна да я доукрася като и навия и едно синьо конче, което ми беше останало от някаква плетка. Дано да не съм прекалила с украсите.


            

Няма коментари:

Публикуване на коментар